Wiosenne odchudzanie.

Zima się skończyła. Dla wielu osób był to czas niewielkiej aktywności ruchowej. Skutkiem czego w wielu przypadkach jest nadmierny przyrost tkanki tłuszczowej, uwidaczniającej się przede wszystkim na brzuchu. Okres wiosny jest dobrym czasem na pozbycie się tego, niewygodnego balastu.

Dobrych sposobów na wiosenne odchudzanie jest przynajmniej dwa. Pierwszym z nich jest jazda na rowerze. Jest to świetna forma rekreacji bardzo wskazana na wiosenny rozruch. Minusem uprawiana tego typu aktywności jest tylko cena roweru. Na średniej klasy rower wydać trzeba około tysiąc trzysta złotych. Plusów natomiast jest znacznie więcej. Pierwszym z nich jest poprawa ogólnej kondycji ciała. Drugim wzmocnienie różnych partii mięśniowych, takich jak mięśnie pleców, brzucha, ud, czy nawet rąk. Kolejnym to oczywiście redukcja tkanki tłuszczowej. Poza tym jazda na rowerze jest po prostu rewelacyjną zabawą. Dobrze oczywiście, jeśli przejażdżki rowerowe zagoszczą na stałe w naszym planie dnia codziennego. Wtedy tylko przyniosą najlepsze efekty. Innym, wartym wspomnienia, sposobem na skuteczne wiosenne odchudzanie jest bieganie. Ten rodzaj sportu, w przeciwieństwie do jazdy rowerem, nie wymaga żadnych nakładów finansowych.  Biegać można praktycznie zawsze i wszędzie. Nie ważne, czy świeci słońce, czy jest pochmurno.

Nie ma też znaczenia, czy mieszkasz na wsi, czy w mieście. Wystarczy mieć chęci i parę dobrych butów. Jak donoszą wyniki ostatnich badań, bieganie powoduje jeszcze lepsze efekty w odchudzaniu, niż jazda na rowerze, ponadto dobrze wpływa na samopoczucie i fizyczną kondycję.

Tagged with:

Dodaj komentarz