Filmy promocyjne i ich popularność

Reklamy to z jednej strony coś, czego większość z nas szczerze nie znosi, bo denerwują nas wyskakujące okienka w internecie, czy piętnastominutowe przerwy w filmach i programach na reklamę w niektórych telewizjach.

Filmy promocyjne – skuteczny video marketing

filmy promocyjneJednak z drugiej strony video marketing to nadal najbardziej popularna i najbardziej skuteczna odmiana reklamy. Dlaczego tak się dzieje? Dlaczego to właśnie spoty reklamowe cieszą się taką popularnością, a nie reklama radiowa czy prasowa? Na pewno ma to związek z naszym odbiorem reklam. Połączenie sfery audialnej i sfery wizualnej jest najbardziej skuteczne, jeśli chodzi o ich oddziaływanie. Sam obraz bez ruchu jest zbyt statyczny, a sam głos nie pokazuje nam jak coś wygląda. Dlatego też filmy reklamowe muszą mieć dobrze wykonaną zarówno sferę obrazową, czyli dobre kamerowanie, dobry montaż, wszystko dobrze widoczne, ale również muszą być chwytliwe dialogi i slogany, dobrze dobrana muzyka. To połączenie zawsze będzie najbardziej skuteczne. Ważny jest również fakt, iż filmy reklamowe można obecnie umieszczać nie tylko na ekranach kin i telewizorów, ale również w internecie, czy na telebimach znajdujących się w wielu miastach w naszym kraju. To daje nam dodatkowe pole do manewru i zapewnia nam lepszy zasięg i dotarcie do klienta. Na pewno filmy promocyjne nadal będą bardzo popularne.

Tak będzie nawet jeśli internet dalej będzie się rozwijał, podobnie jak pozostałe media. Duże zainteresowanie nimi na pewno będzie się także przekładać na wysokie wyniki finansowe firm oferujących marketing audiowizualny.